Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pane ministře.

Když se na světě,či v Evropě objevilo něco,co mohlo být problémem pro lidkou populaci,říkal jsem si,že se toho nedožiju. Teď mám strach,že se dožiju něčeho,čemu se dá říct konec demokracie,konec evropského smýšlení a konec toho,co naši předkové po desetiletí budovali.Ač nejsem rasista,mám za svůj život zkušenosti a přehled o "začleňování,multikulturalismu apod."

Nezbývá než doufat,že vláda,parlament,politici přestanou myslet jen na sebe a budou myslet na nás...na Evropu a její civilizaci.Byl jsem pro vstup do EU....dnes,nevím,přemýšlím o vystoupení,postavení nových střežených hranic.To,že jsem při svém výletu do Španělska nemusel vytáhnout pas,mi nenahradí pocit bezpečnosti pro mou vnučku,pro mé blízké.

Udělejme něco,pro naši ochranu...a "vyprdněmesenato",jestli je to "košér".

3 0
možnosti
JH

J10a33n 91H81o87f80í11r48e95k

18. 6. 2015 18:23

Řeči se vedou a pivo se pije... Samozřejmě, to, co pan Chovanec napsal, zní hezky, problém je ale v tom, že poslanci za ČSSD potom v EU-parlamentu hlasují pro kvóty. Jedinou správnou politiku vidím v maďarském vzoru - uzavření hranic, resp. jejich neprůchodnost pro ty, kteří k tomu nemají povolení - zdá se mi ale, že naše vláda i pan ministr jsou stále pozadu oproti tomu, jak se situace vyvíjí.

6 0
možnosti
EH

E67d37a 82H41a39n73s

18. 6. 2015 20:49

Ono to v reálné politice a pan ministr Chovanec se možná usměje, ale potvrdit to lidem nesmí, veřejně se o tom oficiálně nemluví..ale reálně ti Maďaři ten plot nevymysleli, ve finále zdvihl poradce od Merkelové telefon a Maďary seřvali, že mají hranice děravé jak cedník a ať se proberou. Důležité pak je, že nebude EU proti takto středověkému a defakto izraelskému opatření protestovat, naopak potajnu Maďarům na ten plot přidají. Navíc ten Srb nebo Chorvat či odkaď jsou ti kosovští uprochlíci, tak za ně se jejich vláda stydí, nejsou na tom nějak významněji hůř než zbytek balkánu a všechna tato verbež si jde pro podporu ve stovkách Eur do Vídně nebo Mnichova. Je veřejným tajemstvím, že i uprchlík stojí naši kasu asi 900 Kč denně, stát platí ubytovny, stravování, cestování. Hrajeme si holt na pomocníky, ale nemáme na to a ani nevíme co s těmi lidmi dělat. Když běhá dnes mladý Afghanec po centru Budepešti tak on sám dobrovolně neodejde. Naopak se brzy bude na své hostitele hněvat, což může vyústit za čas obdobně jako v Paříži.

1 0
možnosti
BH

Pane ministře,vaše řeč zní dobře,teď uvidíme, zda to myslíte vy a potažmo vaše strana vážně.

Já budu volit pouze ty jednotlivce a stranu,kteří se postaví naprosto jednoznačně a imigranty o nichž je řeč sem nepustí. ....

9 0
možnosti
RS

Za destabilizaci v Africe a na Blizkem Vychode muze vyhradne islam. Stav v techto nestabilnich uzemich musi byt tak nesnesitelny, az se siite a sunite dohodnou. To by byl recept z tricetilete valky. Tenkrat se katolici a protestante taky dohodli, protoze se dohodnout museli. Proto nutno kvoty povazovat za kotraproduktivni.

1 0
možnosti
SL

Pane Chovanec, pokud si budete tvrdě stát za tím, co jste právě napsal, a nenecháte se zviklat nátlakem kohokoli, jsem rád, že jste ministrem vnitra. Díky za váš článek.R^

11 0
možnosti
TT

Hm, jak jsem si ten příspěvek přečetl, tak jsem si uvědomil, že by bezpodmínečně probruselský kníže kvóty přijal okamžitě a bezvýhradně.

1 0
možnosti
JC

To neříkejte nám, my to víme. To musíte hlasitě říkat v Bruselu!!!

14 0
možnosti

Všichni s napětím čekáme na dnešní debatu a  bližší poznání toho,

co opravdu hodláte dělat. Slova jsou jen slova, měla by být pádnější a následovat by je měly činy!

8 0
možnosti
Foto

Dobře, pane ministře, kvóty nejsou řešením. A teď mi řekněte, kolik prchajících Syřanů (jsou to přece Syřani, které k nám EU chce upíchnout) jste ochoten u nás ubytovat bez kvót, "na dobrovolné bázi", jak tomu říkáte. Nebo bude lepší, když se o všechny postarají raději Italové a krachující Řeci? Mám obavu, že naše "materiální, personální a finanční pomoc" ve výši 900 tis. euro počet u nich přebývajících utečenců nesníží ani o jediného Syřana. Leda by tu částku použili na jejich transport zpátky k Assadovi a do Islámského státu.

Díky za odpověď

4 1
možnosti
SB

I když mě v jiných diskusích nazýváte pohradavě planktonem a tykáte mi, abyste ukázal, jak mnou pohrdáte (i v tom jsme odlišní: já vámi též pohrdám, ale o to více vůči Vám dodržuji pravidla zdvořilosti - včetně vykání, abych se takovým člověkem, jako jste Vy, neumazal), tak Vám napíši svůj názor (pan ministr může samozřejmě mít jiný názor, tohle je můj názor):

Tedy názor planktonu je ten, že Italové ani Řekové s námi nesdílejí a nikdy nesdíleli své výhody z toho, že mají moře. Nikdy jsme neměli ani jedinou lirul drachmu nebo euro z jejich turistického ruchu, z jejich rybolovu, z provozování námořní dopravy a z poplatků za používání přístavů. Tudíž ať si také na své straně nechají nevýhody, které z toho plynou, tedy že jim nyní přes to moře připlovají přistěhovalci.

S mou milenkou Milenkou sdílím řadu věcí, jak pokud jde o výhody, tak i pokud jde o nevýhody.

S Vámi nesdílím ani výhody, ani nevýhody. Co patří Vám, z toho nemá užitek plankton Slavomír Beneš, co patří mně, z toho nemá užitek génius Jan Buriánek. Alew to platí i o nevýhodách. Když potřebujete instalatéra Vy, nepřispěji Vám na to ani korunou, když ho potřebuji já, nepřispějete na to ani korunou Vy mně. Prostě sdílet lze buď výhody i nevýhody současně, nebo naoak ani jedno, ani druhé. A jak jsem již napsal: Za dvanáct století našich národních dějin jsme z moře Italů a Řeků neměli sebemenší výhodu, takže nevím proč nyní bychom měli sdílet jejich nevýhody.

Toť názor planktonu.

5 1
možnosti
LV

Souhlas, ale hlavně prosím vydržte. Nedejte se vydírat, podplatit ani nic podobné. Jinak přidám ještě jeden svůj postřeh. Jestliže dojde na povinné přerozdělování uprchlíků, jsou možné jenom 2 scénáře: 

1. Uprchlíci budou dostávat soc. dávky jako běžní Češi nebo Slováci... dojde ke vzpouře uprchlíků, jelikož jejich rodina a kamarádi ve Francii, Švédsku nebo Německu dostávají mnohem vyšší dávky a oni to budou chtít taky.

2. Uprchlíci budou v ČR nebo SR dostávat dávky jako jejich "kolegové" ze Západu... dojde ke vzpouře Čechů a Slováků. 

Fakt nechápu, která "moudrá" hlava v Bruselu vymyslela ty povinné kvóty. Tohle nemůže fungovat za žádných okolností.

25 1
možnosti
SB

To máte sice pravdu, ale ve srovnání s jinými geniálnostmi Bruselu mi tento totální nesmysl přijde ještě jakž takž logický. Je na něm 99% hlouposti a 1% logiky. Tedy o jedno procento více než například na povinném pěstování biopaliv.

2 0
možnosti
VM

V24á60c82l30a83v 64M43a33c63h

18. 6. 2015 15:19

"eskalaci xenofobních hnutí" ..... opravdu je xenofobní odmítat kulturu která s  za desítky let v západní Evropě absolutně neasimilovala a pokud je umírněná, tak je to umírněnost nejspíš podobná sudu prachu ke kterému ještě nikdo nepřiložil doutnák?

6 0
možnosti
TT

Ne, já jsem tu eskalaci pochopil tak, že by si dosavadní hodní taťkové začali kupovat místo dresů na kola bombery do mlaty.

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1379x
Ministr vnitra České republiky, poslanec, před zvolením do Poslanecké sněmovny ČR hejtman Plzeňského kraje. Než se stal hejtmanem, pracoval jako první a ekonomický náměstek hejtmanky. Od roku 2002 do roku 2010 působil jako člen Rady města Plzně, kde byl od roku 2006 také předsedou kontrolního výboru. Je členem ČSSD od roku 1997, od ledna 2011 je jejím předsedou v Plzeňském kraji. Milan Chovanec je také na Twitteru.

Seznam rubrik