Děkujeme za pochopení.
P74a51v43e58l 83P76o59s16p89ě55c76h
No už se nemůžeme dočkat, až vylezete ze stínu. Jen si myslím, že je dost pozdě, ono tam už pomalu nebude co (rozk ) prohospodařit.
V87l82a27d27i40m15í19r 95H10r29u53b39ý
Hmmmmm
"Ty nevýhodné (smlouvy) je nutné s okamžitou platností ukončit a nepotřebný majetek společnosti, včetně nevyužívaných vagonů a lokomotiv, prodat." Krásný příklad hraběcích rad. Jen nezapomeňte, jak ČSSD řvala, když se připravoval prodej nepotřebného majetku (a nedále řve pokaždé).
V29l44a50d25i49m82í15r 76H93r58u76b93ý
1. "Vytvořit podmínky, aby železniční doprava byla konkurenceschopná." ???? Co to znamená? Copak ostatní nákladní dopravci jsou také proděleční? Proč ne (když by to bylo s jejich malým podílem pravděpodobnější)?
2. Chcete snížit poplatek za dopravní cestu, prý je mýtné na dálnicích nižší. Dvě až neuvěřitelně hrubé chyby v úvaze: a/ Vy chcete nákladní železniční dopravu dotovat? V případě snížení poplatku se sníží tržby SŽDC a bude třeba tuto organizaci (více) dotovat (tedy vlastně dotovat všechny dopravce). To nevíte? Ale víte, ale pro vás je státní kapsa bezedná, že? b/ Vy nevíte, že autodopravci dotují svoji dopravní cestu jinak? Spotřební daní z pohonných hmot? Při velmi dobré spotřebě 0,8 l/tkm (nafty) dotuje automobilový dopravce silnici cca 10,50 Kč na tunu a kilometr (spotřební daň včetně DPH z ní). To vám poradci neřekli?
V17l34a13d72i46m80í91r 80H44r84u35b60ý
Pro "mínusáky": Můžete uvést, které mé tvrzení není pravdivé? Případně proč k pravdivým výrokům minus?
- Počet článků 97
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1379x